Siirry pääsisältöön

Tässä sitä ollaan

No tää on sitte minun ensimmäinen blogipäivitys. En tiedä, että osaanko tätä juttua ollenkaan tai että tuleeko kukaan koskaan eksymään mun blogiin, mutta tollasen miettiminen on huono tapa alottaa. Pitää vaan lähteä kokeilemaan tai ei pysty saavuttamaan mitään. Joten nyt tollasen inspiroivan lauseen jälkeen voisin kertoa vähäsen ittestäni..

Olen jouluaattona syntynyt nuori tyttö, joka on jo pitkään miettiny, että blogin kirjoittaminen vois olla se mun juttu. Se ei kyllä todellakaan mun ainut mielenkiinnonkohde ole, koska mulla niitä löytyy.. Tykkään tanssia, matkustaa, leipoa ja kokata, shoppailla, lukea, urheilla, kuunnella musiikkia, katsoa elokuvia ja sarjoja, hengailla kavereiden kanssa ja tehdä kaikkia muita tuhansia eri asioita. Mietin tätä ennen myös vlogaamisen aloittamista, koska rakastan tehdä videoita. Mutta blogi tuntui turvallisemmalta vaihtoehdolta, sillä en halua tuttujeni löytävän tätä. Siitä päästäänkin aasinsillalla mun perheeseen, johon kuuluu pari vuotta vanhempi isosisko ja samana vuonna, samana päivänä ja samassa sairaalassa syntyneet äiti ja isä. Me asutaan vanhassa punaisessa omakotitalossa, josta mun lempparipaikka on mun oma huone. Täällä mä nytkin istun mun sängynpohjalla tätä kirjottamassa.

En ole ihan varma, että mistä kaikesta mä täällä tuun teille kirjottelemaan, mutta kyllä tää tästä lähtee varmaan muotoutumaan kunhan pääsen vauhtiin. Saatan kirjottaa vaan mun arjesta tai sitten voin julkasta vaikka reseptejä tai vaatepostauksia. Mut en nyt halua teitä enempää tylsistyttää, joten lopetan tän tekstiosuuden tähän ja laitan kevennykseksi kuvia, joita tullaan varmaan joka postauksessa näkemään. Tällä hetkellä mulla on muuten käytössä joku vanha Canonin digikamera ja mun iPhone5s, mutta jos tää blogaaminen ja kuvaaminen tuntuu vielä vähän ajan päästä mukavalle, niin ostan varmaan parempilaatusemman kameran.

Tässä mun eilisiltaisia kuvailuja.






Jos löydät ittes lukemassa tätä lopputekstiä ja kiinnoistuit mun blogista, niin tuu vähän ajan päästä takas kattomaan, että miltä täällä näyttää :). Moi moi!



Kommentit

Lähetä kommentti