Siirry pääsisältöön

Syyskuun suosikit

Syyskuu meni tosi nopeesti. Musta tuntuu, että se kesti vaan päivää. Musta myös tuntuu, että koulua ois ollu vasta 2 viikkoa, vaikka mä oon jo 8 viikkoa siellä tylsistyny. Mutta siis vaikka nyt on jo kolmas päivä lokakuuta, niin palaan ajassa pari päivää taaksepäin ja kerron teille mun syyskuun suosikeista.

 1.Vaatteet

Syyskuu on aikaa, jolloin on ihana mennä ostelemaan uusia syysvaatteita. Mä kävin syyskuussa aika monta kertaa kaupungilla ja mukaan tarttui kaikenlaista, mutta ihanin niistä on ollut tää harmaa neule. Rakastuin neuleisiin, kun keväällä sain vihdoin ostettua mun ekan jo kauan himoitseman neuleen. Se neule on kuitenkin ohut, joten näihin syys- ja talvikeleihin tarvitsee jotain paksumpaa (ja eihän mulle muutenkaan vaan yks neule riittäis :D). Tää neule on täydellisen pehmeä, lämmin ja mukava. Se on Cubukselta ja normaalisti se maksais 29.95€, mutta mä sain sen kuus euroa halvemmalla, koska silloin siellä kauppakeskuksessa oli alennuspäivät.






Neuleen lisäksi, mun syyskuun lempivaatteisiin kuuluu tää musta huivi, jonka ostin Gina Tricot kaupasta hinnalla 14.95€. Mun piti jo viime vuonna ostaa tällänen, mutta en vaan ikinä saanut sitä aikaseksi. Nyt mä sitten sen ostin ja oon rakastunu siihen. Se saa mun kaikki asut näyttämään tuhat kertaa paremmilta, se tuntuu niin mukavalta ja se vielä oikeesti lämmittää tosi paljon.




Eksyin myös InterSportin alennusmyynteihin ja sieltä suosikkien listalle löysin Niken urheilutopin. Uusia urheilupaitojakin olin jonkin aikaa kaivannut ja erityisesti etsin tällaista. Normaalisti tää maksais jotain 25 euroa, mutta onni suosi mua ja sain tän vaan 15 eurolla! Mä oon käyttänyt tätä toppia aika monesti tanssitunneilla ja koululiikunnassa ja se vaan on niin ihana.


2. Meikit

Syyskuussa rakastuin jotenkin vielä enemmän huulipuniin. En niitä kuitenkaan hirveesti käyttänyt, kun kouluaamuina mulla ei ikinä oo aikaa muuhun kuin perusmeikkaamiseen. Tää huulipuna löysi tiensä mun meikkipussin tubettajien suosituksista. Ostin sen Sokokselta hinnalla 12.95€. Max Factorin Lipfinity Lip Colour tulee paketissa, jossa on huuliväri ja läpinäkyvä päälle laitettava huulipuikko. Aluksi mä kokeilin huulipunaa ohjeiden mukaan, mutta kun söin, huulipuna lähti kuoriutumaan pois ja lopputulos oli ruma. Päätin kuitenkin antaa sille toisen mahdollisuuden ja kokeilin laittaa pelkkää huuliväriä. Se toimi ja huulipuna pysy mun huulissa koko päivän.






















Mulla on tummat kulmakarvat, ainakin verrattuna mun hiuksiin, joten en oikeen tykkää laittaa niihin mitään väriä. Tää nyt ei varsinaisesti oo syyskuun suosikki, koska värittömän kulmageelin löysin jo viime vuonna, mutta mun kulmageelin merkki on vaihtunut. Ennen käytin Isadoran Brow Shaping Geliä, joka makso muistaakseni 12.90€, mutta nyt oon löytäny Dermosilin Brow and Lash Gelin , joka makso vaan 3.90€ ja on jopa parempaa kuin tuo Isadoran.


















 3. Musiikki

Tää biisi tuli ulos ihan elokuun lopulla, mutta päätin, että se kuitenkin sopii tähän listaan. Justin Bieberin uusinta biisiä nimeltään What Do You Mean on tullut kuunneltua joka päivä sen julkaisun jälkeen. Se vaan on niin täydellinen ja onnistuu aina saamaan hymyn mun huulille. Ja hei muistakaa, että JUSTININ ALBUMI PURPOSE JULKASTAAN 13. MARRASKUUTA! ;D


















4. Leffat

Kesälomalla katon suunnilleen joka päivä elokuvan Netflixistä, mutta nyt koulun takia se on jäänyt vähemmälle. Pari leffaa oon kuitenkin saanut katottua ja niistä viis tähteä ansaitsi: The Help, joka oli tosi kostettava elokuva rasismista ja sitten ihan eri genreä oleva Horrible Bosses 2, joka sai mut nauramaan monta kertaa.

5. Ruoka

Syyskuussa retkahdin tälläseen "superfoodiin". Chia-siemenet on kuulunu mun monen aamun aamupalaan. Ne on siis pieniä siemeniä, jotka laitetaan johonki nesteeseen turpoomaan jääkaappiin yön yli ja siitä tulee vähän niinkun tuorepuuroa. Oon tehny paljon erilaisia chia-puuroja, mutta parasta mun mielestä tulee, kun laittaa siemeniä, puurohiutaleita, marjoja ja sen maustaa ja makeuttaa jollain.



















 6. Muita

Se tunne kun sä meet illalla viemään roskia ja näät päivän kauneimman asian, nimittäin auringonlaskun. Se on vaan jotain niin upeen näköstä. Musta oikeestaan tuntuu, että kaikki tuolla pihalla on tällä hetkellä niin kaunista. Halusin kyllä vielä joku päivä kokea sen Afrikan aavikoiden mahtavan auringonlaskun, mutta kyllä tää Suomenkin on joskus tosi hieno. (Tää on tän päivän auringonlasku, kun en jostain syystä saanut muita kuvia laitettua tähän. Että ei oo hienoimmasta päästä.)

 













Huomasin pari viikkoa sitten kun tulin harkoista kotiin, että pihalla on jo tosi pimeetä. Siellä on myöskin alkanu ilma viilenemään niin, että joku aamu oli enään 3 astetta lämmintä. Sen takia onkin ihana illalla käpertyä vilttiin ja sytyttää kynttilöitä. Ne tuo ihanan tunnelman minne vain ja mulle tulee niistä ihanan joulunen ja mukava fiilis.

















Siinä olin mun syyskuun suosikit. Toivottavasti tykkäsit postauksesta. Heippa! :)

Kommentit