Siirry pääsisältöön

Marokko part 1

Nyt mulla on vihdoin aikaa alottaa kirjottamaan teille mun lomasta Marokkoon.
Eli siis meidän ensimmäinen lento lähti 2. päivä tammikuuta aamulla aikaseen Norjaan. Oslon lentokentällä meillä oli jotain kolme tuntia aikaa, ennen kun toinen lento nous ilmaan kohti Marokkoa. 
 





Ensimmäisenä päivänä ei tehty kauheesti mitään, eikä mulla ollut kameraa mukana kun käytiin siinä hotellin lähellä kävelemässä ja syömässä, joten siitä en kerro mitään ihmeellistä.
Seuraavana päivänä lähettiin heti aamupalan jälkeen viereiselle rannalle. Siinä lyhyen matkan varrella käytiin myös pienessä soukissa.


Tältä näytti auringonnousu mun ja mun siskon huoneen parvekkeelta.











Välipala rannalla olevalta kaupustelijalta.



Seuraavaks käytiin hotellilla vaihtamassa vaatteet ja laittautumassa, koska rannalle en tykkää mitään smoky eyeta meikata. Kun yritettiin miettiä mitä laitettais päälle, meille tuli nälkä, joten lähettiin etsimään marokkolaista ravintolaa hotellin toiselta puolelta. Ravintola oli paikallisen perheen omistama ja tunnelma oli kaukana turistimeiningistä, jota rakastin.













Mahat täysinä päätettiin lähteä rannalle katsomaan miltä siellä näyttää, koska oltiin kuultu, että lauantai-iltana siellä vietetään "karnevaaleja". Paikalla oli paljon paikallisia vietämässä iltaa ja tunnelma oli mahtava. Turisteja oli paljon vähemmän kun me oltiin ajateltu, vaikka tiedettiin kyllä että ei ollut turistikausi. Jälkeenpäin saatiin tietää, että terroristi-iskut oli vähentänyt turistien määrää. Se on tosi surullista, koska todellisuudessa uhka siellä ei ole yhtään isompi, kuin vaikka Italiassa tai Gran Canarialla. Nyt onneksi iskut on jo vähän vanha aihe, joten en puhu siitä enempää..
Rannalla kävely oli ehkä yksi lempi asioistani matkalla. En tiedä, johtuko se niistä ihanista hymyilevistä ihmisistä joista pienimmät ajoi polkuautoilla ja vanhemmat käveli rantaa pitkin jutellen kuulumisia vai upeista valoista jotka heijastu uskomattoman kauniisti veteen, mutta sen tiedän, että rakastin sitä. Käytiin kahvilassa vielä juomassa iltasmoothiet ja lähdettiin hotellille nukkumaan.


Joidenkin iltakuvien laatu on tosi huono, mutta kyllä niistä jotain selvää saa.







Pahottelen lopuks vielä tätä kuvien määrää ja postauksen pituutta, koska siis tässä oli vaan yks päivä. Mutta oon myös surullinen, että mun piti karsia pois niin monia hyviä kuvia ettei niiden katsomisessa kestäis tuntia ;D. Tämä oli siis ensimmäinen päivä mun reissusta Marokkoon. Enemmän näätte myöhemmin.

Heippa!

Kommentit