Siirry pääsisältöön

It´s christmas time

Joulu on ihanaa aikaa. Rakastan joulun odottamista. Joka aamu saa avata joulukalenteriluukun ja katsoa ikkunasta pihalle toivoen, että jos siellä vihdoin olis lunta. Pipareiden, joulutorttujen ja glögin tuoksu valtaa kodin, kaupat ja myös koulun käytävät köksän luokan leipomusten takia. Joululahjatoiveita kerrotaan sukulaisille ja kavereille, samalla miettien mitä itse aiot muille antaa. Stressauskin kuuluu asiaan, mutta lopulta kaikki se jouluhääräminen, -stressi ja -valmistelu palkitaan. Nyt siihen hetkeen ei ole enään kuin yksi päivää. Tuntuu, että aika meni tosi nopeasti ja ehkä vähän liiankin, jos on niinkuin minä ja sai vasta eilen viimeset lahjat paketteihin. Mä oon silti tosi onnellinen, koska koulu loppu eilen ja nyt mulla on pitkä loma tammikuun yhdeksänteen asti!


















Lähdetään ihan just perheen kanssa sukulaisten luo toiselle puolelle Suomea, joten heippa ja hyvää (huomista) joulua!


(Taas mulla on jääny täällä käyminen vähemmälle, mutta ehkä kerran kuussa vaan on mun postaustahti..)

Kommentit