Siirry pääsisältöön

10 Years Ago

Vuosi on yllättävän pitkä aika.. Useempi sellanen on vielä pidempi ja kymmenen vuotta sitten mä olinkin vasta eskarissa. Aloin tänään ajattelemaan mitä kaikkea näinä vuosina on tapahtunut ja miten paljon on sellaista mitä ei kunnolla muista ennenkun katsoo esim. vanhoja kuvia. Kuvat on niin upea asia, koska niiden avulla voi saada takasin sen fiiliksen ja muistot. Päädyinkin sitten koneen ääreen katselemaan vanhoja kuvia joksikin aikaa ja haluun nyt jakaa täällä näitä kuvia itestäni sieltä kymmenen vuoden takaa.

A year is a surprisingly long period.. A couple of those is even longer and ten years ago I was in preschool. I started thinking about everything that's happened during these years and how much there are things that I don't remember well until I look at old photos. Pictures are such an amazing thing because with them you can get the feeling and the memories back. I ended up watching old photos for awhile and now I want to share some pics of me from 10 years ago.

10 vuotta sitten..
Disney on Ice -show'ta katsomassa eturivissä tossa vaaleenpunasessa paidassa. Mulla on vieläkin tallella tuolta saadut Minni Hiiri korvat joihin saa oikein valot loistamaan reunoille.
I was watching The Disney on Ice -show in the front row in that pink shirt. I still have the Minnie Mouse ears that I got from there somewhere in the back of my drawers.


Eka kesä meiän nykysessä, sillon uudessa talossa. Tykkäsin auttaa vanhempia pihahommissa.
My first summer in the house we live right now, but which was new back then. I liked to help my parents with gardening.


Leikkipuistot oli parhautta!
Playgrounds were the best!

Käytiin kesällä Tallinnassa ja mun lemppari paikka meiän hotellihuoneessa oli toi vessan ikkunalauta.
We visited Tallinn in the summer and my favourite place in our hotel room was the windowsill in the bathroom.

Mun isosisko ja minä halloweenina
My sister and me on Halloween.

Eskarissa esitettiin joulukuvaelma ja olin Maria eli ihan oikein pääroolissa. Oon siis toi sinihuppunen ketä istuu tossa edessä.
In preschool we played the Christmas gospel and I was playing Maria. I'm the one with the blue hood on in the front.

Mun synttärit ja kakussa 6 kynttilää.
Celebrating my birthday with the 6 candles on the cake.

Kommentit